fredag 22. februar 2013

"living on a diet of chocolate and cigarettes"

Yes, dudes! Endelig kan jeg fortelle om hva jeg lurket rundt med forrige uke; rett etter at jeg tipset dere om bloggen til Mike, annonserte hun en konkurranse i samarbeid med Loréal, der en av leserne hennes kunne vinne en makeover som hun selv skulle style. Fire bloggere skulle ha med seg hver sin utvalgte leser til Loréalakademiet, og konkurrerte om å ha den beste makeoveren. Long story short; jeg meldte meg på, VANT (!), og fikk prinsessehåret mitt brutalt klippet av.



Trikset er: ikke se ned på gulvet. Jeg var i ferd med å jamre meg inn i et Les Miserables-aktig hyl av en sang da lokkene falt mot flisene i slow motion. Men Mike sørget for champagne, og jeg holdt blikket noenlunde stødig etter det.


Bob og mørkt hår, a' gitt! Mike og Eirik (frisøren) forvandlet meg fra california blonde til edgy og mørk. Jeg digger det! Ikledd Acne og Day, fikk jeg stå foran kameraet for en gangs skyld - følte meg passe awesome.


Tusen takk til Mike og Eirik + Loréal, Vixen og Høyer. Dere kan stemme på beste makeoveren på Facebook - måtte den beste vinne! 




Ekstra takk til Mike for lån av bilder - kameraet ble nedprioritert denne gangen. 



1 kommentar:

oda. sa...

Wooow, så fin du ble!!