torsdag 28. februar 2013

"oh mama life went wrong"

Når jeg glemmer meg bort, er det fint å ha kunstnere som Eleanor Hardwick til å minne meg på hva dette egentlig handler om. Hva jeg egentlig vil gjøre. Og at det er mulig, ikke minst.

Helt siden hun ble oppdaget på Flickr av Dazed and Confused Digital, har jeg fulgt henne slavisk. Hun viste at det faktisk var mulig å kunne drive med dette uten å måtte legge fra seg egne ideer. Shootene hennes skjer på hennes premisser. Se features Monki Television laget på henne under. Det starter med at hun forteller hvordan hun blir inspirert og jobber, og følger henne gjennom forberedelsene til en shoot for Rookie Magazine - vi får bli med på shoot og se resultatet etterpå. Inspirasjonsboost, dere!

on Monki.

on Monki.

on Monki.

on Monki.

on Monki.

1 kommentar:

Bera sa...

Wooh! Ho er fantastisk! Husker jeg oppdaget henne på flickr i 2009 eller noe slikt noe og har fulgt henne siden det. Knallflink og inspirerende!:)